لیست کارخانه های تولید میلگرد در تهران

لیست کارخانه های تولید میلگرد در تهران

بررسی لیست کارخانه های تولید میلگرد در تهران

۱- فولاد سپهر ایرانیان: یکی از کارخانه های تولید میلگرد در تهران، کارخانه فولاد سپهر ایرانیان می باشد. فولاد سپهر ایرانیان با هدف تولید انواع میلگرد در سال ۱۳۸۸ راه اندازی و افتتاح شد. فولاد سپهر ایرانیان در جاده تهران به ساوه بعد از اسلامشهر بین سلطان آباد و آدران، قرار دارد. میلگردهای تولیدی این کارخانه، متنوع است و انواع میلگرد (چه ساده و چه آجدار) از سایز ۸ تا ۳۲ در این مجموعه، تولید و روانه بازار شده است.

۲- صنایع فولادی آذر گستر سدید: یکی از کارخانه های تولید میلگرد در تهران، کارخانه صنایع فولادی آذر گستر سدید می باشد. تولیدات صنایع فولادی آذر گستر سدید شامل انواع میلگرد ساده، ترانس، پیلینگ و آلیاژی می شود. صنایع فولادی آذر گستر سدید در شهرک صنعتی شمس آباد در نزدیکی تهران واقع شده است. این کارخانه، فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ آغاز کرد و به یکی از اصلی ترین تولید کنندگان میلگرد در تهران، تبدیل شده است. در این مطلب با وب آهن همراه باشید.

۳- مجتمع فولاد پارسیان: کارخانه های تولید میلگرد در تهران شامل فولاد سپهر ایرانیان، صنایع فولادی آذر گستر سدید و مجتمع فولاد پارسیان می شود. مجتمع فولاد پارسیان از سال ۱۳۸۵ شروع به فعالیت کرده است. این کارخانه در شهرک صنعتی اشتهارد واقع شده است. انواع میلگرد تولید شده در مجتمع فولاد پارسیان شامل میلگرد A2، A3 و A4 می شود که در سایزهای ۸ تا ۳۲ در بازار موجود است. بیشترین شهرت مجتمع فولاد پارسیان اشتهارد در ساخت انواع میلگرد A3 می باشد.

لیست کارخانه های تولید میلگرد در تهران
لیست کارخانه های تولید میلگرد در تهران

خرید انواع میلگرد از وب آهن

وب آهن مرجع استعلام قیمت لحظه ای انواع آهن آلات اعم از میلگرد، پروفیل و تیرآهن می باشد. دیگر نیازی نیست برای خرید از کارخانه های تولید میلگرد در تهران، به کارخانه های خارج از شهر مراجعه کنید. وب آهن، امکان استعلام قیمت را برای مشتریان خود فراهم کرده است. برای خرید میلگرد از وب آهن، کافی است که با واحد فروش وب آهن تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید. هر نوع میلگرد، پروفیل و تیرآهنی که در بازار وجود است را می توانید از وب آهن، تهیه نمایید. علاوه بر این، وب آهن امکان دریافت مشاوره رایگان را هم فراهم کرده است. از این رو، می توانید با مشاوران در تماس باشید!

بیشتر بخوانید: وزن تیرآهن سبک

قیمت تمام شده (مجموعه هزینه های خرید و حمل نقل) خرید میلگرد از وب آهن، به مراتب به صرفه تر می باشد. چرا که برای خرید مستقیم از فولاد سپهر ایرانیان، صنایع فولادی آذر گستر سدید و مجتمع فولاد پارسیان، بایستی هزینه حمل و نقل بیشتری پرداخت نمایید. علاوه بر این سه کارخانه، تولیدات سایر کارخانه های فولادی هم در وب آهن وجود دارد که می توانید تهیه کنید.

کاربرد میلگرد کارخانه های تولید میلگرد در تهران

پس از بررسی لیست کارخانه های تولید میلگرد در تهران، نوبت به بررسی کاربرد میلگردها می رسد. اصلی ترین کاربرد میلگرد در ساختمان سازی می باشد. از میلگرد برای تقویت بتن استفاده می شود. تغییرات دمایی باعث ایجاد انبساط و انقباض در بتن شده و در نهایت، بتن ترک می خورد. از این رو، میلگردی که در بتن به کار رفته است، مقاومت کششی بتن را تقویت می کند تا دچار فروپاشی و آسیب نشود. هر نوع میلگردی، کاربرد خاصی دارد که تشخیص آن، بر عهده مهندس پروژه است.

در هنگام ذکر لیست کارخانه های تولید میلگرد در تهران، نوع میلگردهای تولیدی هم ارائه شد. برای خرید میلگرد مربوطه، می توانید برند آن را پیدا کنید و در وب آهن، قیمت آن را استعلام بگیرید. از وب آهن، مطمئن آهن آلات (میلگرد، پروفیل و تیرآهن) خرید کنید!

لیست کارخانه های تولید میلگرد در تهران
لیست کارخانه های تولید میلگرد در تهران

جمع بندی

مطابق لیست کارخانه های تولید میلگرد در تهران، تولید کنندگان میلگرد شامل فولاد سپهر ایرانیان، صنایع فولادی آذر گستر سدید و مجتمع فولاد پارسیان می شوند. برای خرید میلگرد کمپانی های معرفی شده، می توانید با وب آهن در تماس باشید. جهت برقراری ارتباط با مشاوران مجموعه، می توانید از طریق وب سایت وب آهن وارد شوید. با وب آهن، به صرفه خرید نمایید.

Rate this post
admin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *